Regenachtige dagen VS zonnige dagen

In België hebben we alle seizoenen tegelijkertijd terwijl het nu al even lente is. Gek, toch? Maar ja, de zin die bij velen uit de mond komt, inclusief mij, is ‘In België weten we nooit !’ Dat is inderdaad waar, jammer genoeg! Ondanks de wisselende weersomstandigheden heb ik twee outfits gemaakt voor ons Belgisch weer.

De outfits die ik klaar heb liggen voor jou, is er eentje voor een regenachtige dag en eentje voor een zonnige dag.

regenachtige dagen

  • De witte cropsweater komt van River Island voor 28 euro. Ik vind hem heel stoer staan, maar tegelijkertijd straalt hij ook klasse uit, omdat hij wit is.
  • De basic gescheurde zwarte broek koop je bij John Lewis voor 46 euro. Zo’n basic gescheurde broek vind je sowieso ergens goedkoper.
  • De kaki waterfall jas scoor je bij Wearall voor 30 euro. Valt goed mee voor een jas! Dit model is nu erg in voor donkerdere dagen.
  • De grijze pet heb ik uit de collectie van #MYPARK van Beyoncé gehaald. Ik vind hem heel classy, maar ook enorm stoer. Je vindt deze pet voor 19 euro bij JDSports.
  • De handtas vind je bij Shein voor maar 26 euro. Deze is zo mooi !
  • De klassieke zwarte botjes kan je voor 38 euro scoren bij Newlook.
  • De regenboog getinte horloge is te verkrijgen bij Very voor 51 euro.
  • J.R.Dunn biedt je een heel mooie en stoere, maar simpele ketting aan voor 3 euro.
  • Een paraplu op een regenachtige dag kan je zeker niet missen. Ik heb de perfecte paraplu gevonden voor iedereen die regen niet leuk vindt! 43 euro bij Generate.

Zomerse dagen

  • Het casual bordeaux topje vind je voor 23 euro bij Glamorous.
  • De rok is echt mijn favoriete item van deze outfit. Hij is zo klassiek en zo summerproof. Hij komt van River Island voor 25 euro. Geen geld!
  • De hakken zijn erg stabiel maar ook enorm elegant. Gilt biedt ze je aan voor 57 euro.
  • De handtas vind ik gewoon geweldig. Je gezicht is dan niet het enige dat glimt. Je kan hem kopen op Dorothy Perkins voor 50 euro.
  • De mooie oud roze horloge kan je strikken bij Net-A-Porter voor 335 euro. Wat een beetje veel is voor een horloge. Ik zou eerst op zoek gaan naar een goedkopere versie.
  • Een waaier voor in de zomer is een must! Deze vind je helaas niet meer.
  • Deze leuke zonnebril vind je bij Brazilian Bikini Shop voor 28 euro.

Dit waren mijn twee outfits voor vandaag, wat verkies jij, zon of regen?

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

Geef een reactie

