5 plaatsen die je moet gezien hebben in Europa

Reizen is één van de leukste dingen in de wereld vind ik, hoe ironisch. Later zou ik zo graag een wereldreis maken. Ik lijd namelijk aan ‘wanderlust’, maar dat geeft niet! Hier ga ik zeven plaatsen in Europa laten zien die echt de moeite waard zijn! Hopelijk kan ik deze zeven plaatsen later ook bezoeken. 

1. Kroatië, Plitvice Lakes National Park: Deze plek straalt één en al rust uit. Hier moet ik zeker naar toe. Dit is een park met sprookjesachtige watervallen en heldere meren. Je vakantie in Kroatië is niet compleet als je dit park niet hebt bezocht. (Bron)

Plitvice Lakes National Park, Kroatie

2. Spanje, Nerja: Ik heb een zwak voor stranden en water, jij ook? Dan is dit de perfecte plek! Het mooie zonnige Spanje. Wat stadjes bezoeken en zonnen op het strand, wat een relaxerend vakantie moet dat wel niet zijn? Ik ben fan! (Bron)

Spanje Nerja.jpg

 

3.Tsjechië, Praag: Praag in de nacht is een hele belevenis. Zo’n mooie stad. Als je voor kleine straatjes en drukte bent, is Praag een must! Vooral in de nacht is Praag heel gezellig! Je kan ook een rustig boottochtje maken op de Střelecký ostrov. (Bron)

Praag in de avond.

4. Finland, Lapland: Finland is echt een aanrader als je voor koude en sneeuw bent en niet te vergeten het noorderlicht wil zien! Vanuit Lapland heb je een mooi zicht op het noorderlicht in Finland, genaamd Revontuletâ wat ‘vossen vuur’ betekent. (Bron)

Finland lapland

5. Malta, Gozo: Heb je ooit al helder water gezien? Nee, dan is het tijd om naar Malta te gaan en te genieten van het prachtig landschap! Malta heeft een heel rustige vibe over zich. Je wordt instant gelukkig en rustig door alleen nog maar naar de foto te zien. (Bron)

Malta Gozo

Heb jij nog een must-see plek in Europa?

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

 

 

 

`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “5 plaatsen die je moet gezien hebben in Europa

  1. Ik ben vorig jaar naar Finland geweest! Ik was net iets te laat en te ver om het noorderlicht te zien, maar Finland is ook prachtig gewoonweg om zijn cultuur die onverwachts veel van de onze verschilt! In de lente en zomer staat het er vol van de bessen en je passeert er zelfs met de trein gewoon wilde beren, om maar 1 voorbeeld te geven. En als je daar een bos ziet, besef je pas echt dat onze bossen hier de naam ‘bos’ niet waardig zijn. Echt een aanrader voor wie er echt eens tussenuit wil. Ondanks dat men vaak voor warme stranden kiest, is dit echt een meer dan geweldig alternatief! Bedankt Chloé voor de mooie en inspirerende post!

    Like

Geef een reactie

