Classy but sassy

Gisteren vond mijn allereerste officiële fotoshoot/samenwerking met Tamara Tronquo plaats. De outfit van gisteren is erg klassiek, maar met een ruig kantje.

Het was mooi weer. Het zonnetje scheen en er was een klein briesje, ideaal voor een rokje! Als bovenstuk koos ik voor een groene crop top van Even&Odd voor maar 3,95 euro. Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Als jasje/vestje droeg ik een bikerjeansvestje van de limited edition van Boohoo voor  22 euro. Mijn rok, waar ik keer op keer weer verliefd op word, komt van Boohoo 16 euro, maar ik betaalde het slechts 9 euro. Mijn panties komen van Camano. Twee voor 11,95 euro in de kleur graphite.

charmingnimf1

charmingnimf10

De driehoekoorbellen komen van Aliexpress voor 0,54 euro. Het diamantje ,weet ik niet meer en het kikkertje komt van een winkeltje op de Groenplaats dat helaas gesloten is.

Mijn horloge is Casio Collection Horloge LA680WEA-7EF. Mijn armbandje met het veertje komt van Bol.com voor 17,35 euro. Mijn vriendinnetje uit Brussel en ik hebben hetzelfde kettinkje, soort van vriendschapsbandje, als dat nog in is! Mijn armbandje met pareltjes komt uit Suriname en is gemaakt van bergkristal. Ik ben gek op dat armbandje!

charmingnimf8.jpg

Mijn schoenen komen van Newlook die ik al een tijdje geleden heb gekocht. Ze lopen zo makkelijk en ik vind ze echt super leuk! Ik heb ze gescoord voor 30 euro! Wat een koopje! Hier heb je een gelijkaardige paar voor 39,95 euro.

charmingnimf7

Mijn tas is erg basic en is het model ‘shopper’. De tas past overal bij en heeft me maar 20 euro gekost. Dit is een gelijkaardig model.

charmingnimf16

  1. Primer: Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem
  2. Compact poeder: Essence Pure Skin Anti-Spot 01 Beige Compact Powder
  3. Compact poeder: Bourjois Silk Edition 54 Beige Rosé Compact Powder
  4. Concealer: Sleek Corrector and Concealer 2
  5. Concealer: Milani Conceal & Perfect 2-in-1 Foundation and Concealer – Light Beige
  6. Wenkbrauwen: Penseel voor gelifte en volle wenkbrauwen
  7. Wenkbrauwen: Sleek Brow Kit Extra Dark
  8. Oogschaduw: Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette Flawless
  9. Eyeliner: Essence liquid eyeliner
  10. Contour: Makeup Revolution Blush & Contour Palette All about Bronzed
  11. Bronzer: I Heart Makeup Hearts Bronzer Love Hot Summer Bronzer
  12. Highlighter: I Heart Makeup Blushing Hearts Highlighter Golden Goddess
  13. Liquid lipstick: LA Splash Lip Couture Latte Confession

charmingnimf3

Zou jij deze outfit dragen?

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

 

4 gedachtes over “Classy but sassy

Geef een reactie

