Outfit op een regenachtige dag

Mijn eerste ‘officiële’ shoot, althans officieel genoeg om op mijn blog te plaatsen. Ben je benieuwd naar de outfit die ik droeg op een-niet-zo-zonnige dag?

Het was het perfecte weer om te shooten. Jammer genoeg dachten mijn vriendin Azita en ik niet dat het zou regenen, maar het is ons toch gelukt om een paar mooie foto’s te trekken van mijn outfit ofc!

Voor deze regenachtige dag heb ik gekozen voor een iets donkere tint van outfit. De jas is van H&M zonder kap en dan heb je natuurlijk wel een paraplu nodig! De geometrische sjaal heb ik ook bij H&M kunnen scoren. Surprise ! Surprise! De kaki broek heb ik ook gevonden bij H&M. De tas komt van C&A. Die was niet zo duur , denk ik, want het was een aankoop tijdens de solden! Het T-shirt heb ik voor 5,06 euro kunnen aan de haak slagen bij Aliexpress. De schoenen, die ik draag, heb ik van mijn vriendje gekregen voor mijn 17de verjaardag. Het model is Nike Air Force 1. Ze komen van Sarenza. Ik ben echt gek op de schoenen! Mijn oorbellen komen van Forever 21. Dit was te koop in een pakket met fake piercings en gewone oorbellen, allemaal in dezelfde stijl. Mijn 3de oorbel komt van Aliexpress voor 0,78 euro.

charmingnimf7april2016 7

charmingnimf7april2016 10 IIcharmingnimf7april2016 0

charmingnimf7april2016 1

Mijn horloge komt van Urban Outfitters. Het is een analoge klok zonder cijfers en in het midden met een aztec printje in de vorm van een olifant. Het tweede armbandje met gouden vierkantjes heb ik gekregen van mijn vriendje. Dat hou ik altijd heel dicht bij mij. Het laatste armbandje met de pareltjes komt van Suriname. Het is gemaakt van bergkristal. Ik ben echt gek op dat armbandje : positieve vibes die ik dicht bij mij draag.

charmingnimfshoot

Mijn make-up heb ik helemaal zelf gedaan met een beetje hulp van de fotografe.

  1. Primer: Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem
  2. Compact poeder: Essence Pure Skin Anti-Spot 01 Beige Compact Powder
  3. Compact poeder: Bourjois Silk Edition 54 Beige Rosé Compact Powder
  4. Concealer: Sleek Corrector and Concealer 2
  5. Concealer: Milani Conceal & Perfect 2-in-1 Foundation and Concealer – Light Beige
  6. Wenkbrauwen: Penseel voor gelifte en volle wenkbrauwen
  7. Wenkbrauwen: Sleek Brow Kit Extra Dark
  8. Oogschaduw: MUA Elysium Elements Oogschaduwpalet
  9. Eyeliner: Essence liquid eyeliner
  10. Contour: Makeup Revolution Blush & Contour Palette All about Bronzed
  11. Bronzer: I Heart Makeup Hearts Bronzer Love Hot Summer Bronzer
  12. Highlighter: I Heart Makeup Blushing Hearts Highlighter Golden Goddess
  13. Liquid lipstick: Milani Amore Matte Lip Creme Allure

charmingnimf7april2016 9

Wat is jouw favoriet stuk van deze outfit?

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

4 gedachtes over “Outfit op een regenachtige dag

Geef een reactie

