De favorieten van maart 2016

En alweer zijn we een maand gepasseerd, maar wat waren nu mijn ultieme favorieten van maart? 

charmingnimffavorietenmaart

Mok:

Een mok met mijn eigen logo op. Hoe fijn is dat wel niet ! Ik werd hiermee verrast door mijn papa. Hij belde me en zei gewoon rechtuit: ‘volgende week wordt er een pakje geleverd en je zult niet weten wat je ziet.’ En nee hoor, ik verwachtte het helemaal niet. Er zat ook een heel fijn kaartje bij met als hoofdtekst: ‘je kan dit’ en aan de binnenkant was een persoonlijke boodschap van mijn papa, namelijk: ‘een duwtje in de rug.’Deze zelfontworpen mok kwam van Greetz.

Victoria Secret Bodymist:

Deze bodymist heb ik al super lang en is nog steeds mijn favoriet, keer op keer weer!  De naam ervan is ‘Secrect Charm.’ Hier heb ik een review overgeschreven, moest je interesse hebben in deze zalige bodymist.

Hoesjes: 

Deze drie hoesjes hebben heel de maand maart rond mijn telefoon gezeten. Ze zijn vrij sober, maar ik vind ze echt leuk. Vraag me niet waarom. Ik heb deze hoesjes van Aliexpress. Super goedkoop voor ongeveer 5 euro samen. Dat is toch geen geld! Hier is de link van hoesje nummer 2. De twee andere zijn jammer genoeg uit het assortiment.

Paris street style:

Dit boek heb ik van bol.com voor 17,99 euro. Dit is een super inspirerend boek vol tips & tricks over fashion. Elke avond, voor het slapen gaan, lees ik er een stukje uit. Het boek is in het Engels en in een super aangename stijl geschreven. Af en toezijn er wel een paar moeilijke woorden, maar die kan je vaak door de context begrijpen of je zoekt het op.

Looking for Alaska: 

‘Looking for Alaska’ staat al een tijdje op mijn lijst om te lezen. Aangezien ik meer voor Engelstalige boeken ben, wou ik deze echt proberen, want ik heb de Nederlandstalige versie gelezen. Ik vond het echt een enorm leuk boek met goede plots. Maar ik vind wel dat het boek zijn charme verliest in het Nederlands, maar dat is mijn mening natuurlijk!

Shiro oogschaduw: 

Deze oogschaduwen vind ik echt enorm fijn en super goed gepigmenteerd. Ik heb deze aan de haak geslagen bij Beauty&Bobs voor 8,49 euro. Ze zijn heel gemakkelijk aan te brengen. Het is een los pigment dus daarbij moet je wel oppassen dat je geen ‘te zwakke’ oogschaduw primer gebruikt. De kleuren die ik heb, zijn van links naar rechts: That’s Chess!, Mother of DragonsAlkahestry & He Loves His Hammer.

shirocharmingnimf

I Heart Makeup Blushing Hearts:

Ik heb twee versies van de ‘I Heart Makeup Blushing Hearts’ namelijk: Goddess of Love en Summer of Love. Ik heb ze op Boozyshop besteld voor 6,49 en ik ben helemaal verliefd op deze schatjes! Goddess of Love is een super mooie highlighter. Voor dat geld doet hij het echt enorm goed! Summer of Love is een fijne bronzer voor een perfect sunkissed gezichtje! Net zoals Goddess of Love doet Summer of Love ook iets fijn met je gezicht! Ze glinsteren allebei een beetje, niet too much, maar ook niet te weinig! Perfect is het gewoon. Ze laten allebei een enorm mooie natuurlijke gloed achter. Op deze foto heb ik ze allebei aan en is ook al ineens een kleine preview van mijn post voor zondag!

charmingnimfshoot

Wat zijn jouw favorieten van maart?

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

5 gedachtes over “De favorieten van maart 2016

  1. Leuke favorieten! De telefoonhoesjes vind ik tof! Vooral de marmeren en die met de zwarte strepen. De I Heart Makeup Blushing Hearts vind ik zelf ook heel fijn. Heb wel een andere dan jij hebt, maar deze zien er ook goed uit!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

