Jawel, dit is ook Victoria Secret

Wist je dat er een parfumflesje bestaat in de vorm van een grote plastiek flacon? Wel, hier laat ik jullie kennis maken met bodymist. Een geweldige uitvinding ! Je kan ermee op alles spuiten van donsdekens tot lichaam. En ja hoor, het is van Victoria Secret !

Ik heb toch al een aardige collectie bodymistflessen en vandaag ga ik jullie voorstellen aan één van de bekendste merken bodymist: Victoria Secret. Deze flesjes bodymist bevatten allemaal aloë vera en een rustgevend vleugje kamille. De inhoud van een bodymist is 250ml. Hier heb je de vier die ik in mijn blije bezit heb!

Van links naar rechts:

Secret Charm – Pure Seduction – Aqua Kiss – Mango Temptation

charmingnimfjawelditisookvictoriasecret

Gebruik: 

Deze flesjes zijn er voor verschillend gebruik. Je kan ze overal op spuiten maar je gebuikt ze voornamelijk voor je lichaam. Wanneer spray je deze het beste op? Wanneer je net fris gewassen uit de douche komt, zo blijft de geur het langste hangen. Als extraatje mag je natuurlijk ook nog op je kleren spuiten!

Secret Charm: 

Secret Charm is mijn persoonlijke favoriet en nog van vele anderen. Deze geur wordt beschreven op de fles als: ‘honeysuckle & jasmine’. De geur vind ik erg zoet ruiken met een lichte verfrissende “touch” van bloemetjes. Hij ruikt heel subtiel en enorm lekker! Secret Charm vind je voor 24,95 euro op bol.com verkocht door ParfumVoordeel BE.

Pure Seduction:

Deze heb ik aan de haak geslagen laatst bij een actie van Kruidvat. ‘Red plum & freesia’ staat er op de fles als beschrijving. Deze geur is heel sterk tegenover de andere. Het heeft een overheersende geur van framboosjes. Ik vind hem heel lekker om in de kamer rond te sprayen, want hij is iets te straf voor op jezelf te spuiten. Pure Seduction is er al voor 26,95 euro op bol.com verkocht door ParfumVoordeel BE.

Aqua Kiss:

Aqua kiss wordt beschreven als: ‘rain kissed freesia & daisy’. Dit is mijn tweede favoriet. Hij ruikt enorm fris alsof je in een bloemenveld ligt. Deze is niet te overheersend en heel erg fris. Aqua Kiss is verkrijgbaar voor 24,78 euro op bol.com door ParfumVoordeel BE.

Mango Temptation: 

De beschrijving van de fles luidt: ‘mango nectar & hibiscus’. Mango Temptation ruikt erg fruitig en is vrij sterk. Hij doet me een beetje aan exotische landen denken met fruitbomen, palmbomen en enorm mooie bloempjes. Hij werkt heel relaxerend. Mango Temptation vind je voor 24,78 euro op bol.com verkocht door ParfumVoordeel BE.

Heb jij al een Victoria Secret bodymist? Zo ja, welke?

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

 

 

 

Een gedachte over “Jawel, dit is ook Victoria Secret

Geef een reactie

