Intensieve lippenverzorging

Vandaag kwam ik deze leuke, verzorgende flesjes tegen in het Kruidvat van het merk Catrice. Ze spraken mij direct aan, omdat ik ze ook al bij LaSplash gezien heb voor 8,99 euro. Deze nieuwe aanwinst kostte maar 3,59 euro per stuk. Een pak goedkoper! Hier komt mijn bevinding van ‘Catrice Luxury Lips Intensive Care Gloss‘.

intensieve lippenverzorging charmingnimf 2

De ‘Catrice Luxury Lips Intensive Care Gloss’-reeks bestaat uit 3 verschillende geuren en kleuren. Ik kocht er twee van, namelijk ‘020 Rosachella Festival‘, de roze en ‘010 Spending All My Honey‘, de oranje. De derde is ‘030 Revolution-berry Lips‘. Die ziet er donker roze uit. Het borsteltje is schuin en doordat het schuin is, valt de overtollige olie weer in het potje. Dit is erg handig zodat je niet teveel op je lippen smeert. Hij is ook erg zacht, wat wel fijn is, maar hij is jammer genoeg ook niet erg sterk en daardoor erg flexibel.  Er werd ook beloofd dat de glosses een smaakje afgeven. Dit is helaas niet zo. Ze voelen wel erg zacht en totaal niet plakkerig aan. De 010 vind ik erg smakeloos. Net zoals de 010 is 020 ook zonder beloofd smaakje, maar de 020 heeft wel een erg aangenaam rozengeurtje. De lipglosses hebben het doel om je lippen te voeden en een natuurlijke glans achter te laten. Dit is tamelijk goed gelukt. Na het aanbrengen voelden mijn lippen als herboren aan. Dit komt doordat er argan-, jojoba- en cameliaoliën inzitten. Ze laten ook een erg natuurlijke glans achter. Langzaamaan ‘verdwijnt’ de gloss en voelen je lippen als een babypoepje!

Zou ik dit product aanraden? Ja, zeker en vast! Ze voeden je lippen erg goed en laten een fijn gevoel achter. Heb je je al geabonneerd op mijn blog? Nee, zeker en vast doen, vul je mailadres in bij ‘blijf up to date’!

Instagram // Facebook // Twitter

Lots of love Chloë::: Charming Nimf

 

 

Een gedachte over “Intensieve lippenverzorging

Geef een reactie

